Filmen loader konstant eller hakker under afspilning

Hvis du oplever problemer med, at filmen ikke starter, eller at filmen er lang tid om at indlæses, kan du gøre følgende:

 

På Computer eller Android

Klik på værktøjsikonet i filmafspilleren og vælg en lavere opløsning. Hvis du bruger Android, skal du sikre dig, at du har den seneste version af appen. 

 

På iPad/iPhone

I appen på Apple-produkter sker der en automatisk tilpasning af filmens kvalitet, som bl.a. er afhængig af, hvor god en internetforbindelse du har. Hvis kvaliteten ikke er optimal på trods af god internetforbindelse, skal du først og fremmest sikre dig, at du har opdateret til den seneste version af Dansk Filmskat. Dette kan du tjekke i App Store under fanebladet "Opdateringer".

Alternativt kan det hjælpe at lukke andre apps, som er åbne og genstarte Dansk Filmskat-appen. Dette kan du gøre på følgende måde:

 

1. Log ud af Dansk Filmskat og forlad appen så du kommer til 'skrivebordet' på din iPad/iPhone

2. Klik to gange hurtigt på iPhone/iPad’ens 'hjem'-knap

3. Der dukker en menu op på skærmen med en række ikoner, hvor dine aktive apps fremgår. Du kan køre din finger mod højre for at bladre i dine aktive apps

4. Find Dansk Filmskat, hold fingeren på den og kør den opad, så den forsvinder - gør evt. det samme med dine andre aktive apps

5. Klik på “hjem”-knappen

6. Start Dansk Filmskat op igen og log på

 

Er du i tvivl om du har en god internetforbindelse, så test din forbindelse på dette link.

 

Har du flere spørgsmål? Indsend en anmodning

Kommentarer

Drevet af Zendesk